Oldalak

2009. április 14., kedd

Elkezdtem! :)

Végre rendesen beletudtam vágni az óriás képbe.
Az egészhez képest ez nem sok, de ha úgy vesszük nem sokára kivégzek egy lapot :) No persze nem egy egész A/4-eset csak egy kis darabkáját: a jobb alsó sarkot.

Egy kicsit már átcsúsztam a szomszédos lapokra is. Nem nagyon látszik a képről, de ez két barna szín.

Anyu terítőjéről már csak 0,9 kis virág hiányzik. De, hogy ez az utolsó kis virágocska milyen nehezen készül...
Nagyon sokat tanultam a terítő elkészítése közben, főleg a kis virág mintáját :/

5 megjegyzés:

Melus írta...

nagyon ügyin haladtál;)

mutca azt a terítőt:D

Hencsi - bneheni írta...

Halad ez, ha úgy vesszük, ez már sztem 600 x-nél is több :):):) Bízom benne, hogy ilyen lelkes maradsz a végéig :DD:D:D Majd lelkesítünk, ha megunod, jó? :D:D

evikusz írta...

Köszönöm lányok! :)

Melus, ha végre befejezem mutatom majd az egészet egyben. Mármint a terítőt.

Hencsi, én is ebben bízom! :D

Lilang írta...

hajrá!!!!
Alakul ez :)

unikat írta...

Hajrá, hajrá!