Oldalak

2009. június 19., péntek

Terminator - Salvation

Terminátor - Megváltás

Nos. Vegyes érzelmekkel, némi reménnyel tértem be a moziba tegnap este, hogy barátnőmmel megnézzük a Terminator 4. részét.

A 3. rész csalódásai után féltem, hogy folytatódik a Legenda lealázása vagy valami még rosszabb: unalmas lesz, slampos vagy sablonos.

Hála az égnek :) kellemesen csalódtam.

Ha egy filmről manapság azt mondják "Látványban ott volt" már nem is lepődünk meg. De mi van a történettel, az érzelmekkel?

A történet folytatódik, az érzelmek pedig megerősödnek. Komolyan mondom, ha nem a moziban ültem volna, a végén elbőgöm magam. 

Minden meg volt benne, ami egy Terminátor filmben már-már hagyomány: kamion, motor, "Visszatérek" és Schwarzenegger! :D
Nehéz úgy beszélni a filmről, hogy közben ne áruljak el részleteket belőle, ne lőjem le a poént, de egyet most mégis...

Connor éppen keresett valakit, benézett egy üvegajtó mögé is. A túloldalt, sűrű, piros fénnyel megvilágított füst gomolygott. A homályból egy izmos felsőtest körvonalai rajzolódtak ki, amit Connor nem látott tisztán, ezért közelebb hajolt az ablakhoz és akkor a terminátor kilökte az ajtót, Connor elrepült.
A halálosztó bokájától indult felfelé a kép, de már ekkor tudtam, hogy kinek a feje lesz a nyakán :)
Végig haladtunk a combokon, a felső test és végül:  a fiatal Arnold komor képe tekintett ránk.
Hangosan felkacagtam a moziszékben ülve és majdhogynem röhögve néztem végig az amúgy egyáltalán nem humoros jelenetet, amikor Swarzi péppé veri a főhőst.

Az első részből ollózhatták ki a terminátort, mert szinte minden ugyan az volt: a haja, az arca, a járása... minden!

A barátnőm meg is jegyezte: "Meg adhatná a plasztikai sebészének a számát." :)





Egy szó, mint száz: Iszonyatosan tetszett a film, sokkal jobb volt, mint amire számítani mertem. Ha szeretnéd visszakapni azt a bizonyos "legenda feeling"-et, amit a Gépek lázadása porrá alázott, gyorsan térj be a moziba, mert a Legenda újraéled!

1 megjegyzés:

Helen írta...

Mé nem szóltál? Én is elmentem volna!
Nézz be hozzám egy kis játékra!