Oldalak

2009. október 28., szerda

Könyvjelző

Ezt a könyvjelzőt készítettem el az xszemesbolt.hu játékára.
A játék október 31-ig tart! Ha sietsz még részt vehetsz rajta!

Kontúr és francia csomók nélkül 


Készen

Évekkel ezelőtt kinéztem ezt a könyvjelzőt, de még nem jutottam el odáig, hogy kihímezzem.
Már meg volt hozzá ez a nagyon szép kis aranyszegélyes szalag is, csak a fonalak összeválogatásához nem volt lelki energiám. Hónapokig sínylődött a minta és az anyag a fonalas dobozkám tetején arra várva, hogy végre nekilássak.

Amikor október elején sajnálkozva arról beszéltem Juditnak, hogy jól lemaradtam a játékukról, közölte, hogy a könyvjelzősre még bőven van időm :D

Így is jól elpepecseltem vele, főleg a tűzőöltésekkel. Kontúr nélkül csak néhány színes folt, de azzal együtt már kinyíltak a virágok és a madárlak tetején meglibbent a kis zászló is :)

Barátnőm kapta meg születés napjára. Egy másik barátnőtől könyvet is kapott mellé, úgyhogy teljes volt az öröm :D

2 megjegyzés:

Lilang írta...

Életben szebb :)
Főleg a szép szegélye :)

evikusz írta...

Igen, a színei is sokkal szebbek :)

Elég homik lettek a képek :(

Be kéne szerezni egy normális fotómasínt...