Oldalak

2009. október 3., szombat

Malacka

Még múlt hét pénteken (09.25-én), mikor ama bizonyos katalógust nézegettem, az elvonási tünetek elviselhetetlenné váltak. Így munka után beugrottam a Röltexbe és vásároltam egy gobelin készletet.

Mielőtt hazamentem volna, felugrottam anyuhoz (ezért is kellett vennem vmit, mert ha hazajövök egyből, akkor ugye van itthon mit hímezni :) ) és elkezdtem öltögetni Malacka körvonalait.

Nem sikerült olyan jól, mint a Füles. Valószínű, hogy nem Puppets fonalakat adtak hozzá, hanem vmi márkásabbat. Rájöttem, hogy gobelinezni inkább Puppets-el lehet szépen, mert jól elterülnek a szálak a kanaván. Az Anchor például annyira sima és vékony, hogy tényleg kell belőle 12 szál... vagy legalábbis kéne, mert én most is csak 6-al csináltam.

Íme az eredmény:


Nincsenek megjegyzések: