Oldalak

2009. november 16., hétfő

2012

Vasárnap hirtelen felindulásból elmentünk a moziba barátnőmmel.
A 16 órási előadást néztük meg.

Nem szeretem a katasztrófa filmeket. Mikor Edit mondta, hogy ez a film ilyen, húztam is a számat, el nem tudtam volna képzelni, hogy tetszeni fog.
Pedig de!

Na nem azt mondom, hogy rohanok majd a boltba, ha megjelenik DVD-n, de határozottan élmény volt megnézni.

Ahogy mondani szokás "látvány film" a javából!

A bemutató egy kicsit csalóka, mert arra gondol az ember, hogy az egész világvége történet a Maják "jóslatán" alapszik, de igazából erre csak pár pillanatot szánnak, illetve egy-két megjegyzést.

A történet lényege, hogy hogyan döntenek a főmuftik: saját életüket mentik, ridegen gondolkodnak és ezzel megölnek több ezer embert, akiket meg is menthetnének, vagy kockáztatják ezekért az emberekért az egész emberiség sorsát. A józan gondolkodás vagy a lelkiismeret győz-e?

Végig izgultam az egészet. Mindig volt valami, ami miatt meg kellett szorítani a moziszék karfáját.
A látványt leírni meg sem próbálom, mert lehetetlen :D

Menjetek el, nézzétek meg a MOZIBAN! Nehogy valami rossz minőségű DVD-vel próbálkozzatok!



1 megjegyzés:

Rain írta...

Én is láttam, jobb volt mint amire számítottam, látványos volt!