Oldalak

2009. december 10., csütörtök

Megérkezett az angyalkám :)

Mégpedig Heni személyében :)

Az FMXC keretein belül rendeztünk egy kis húzós karácsonyi ajándékozást.
Én karácsonyfa díszeket kértem és kaptam is! Nem is akármilyeneket :D

Heni, egy képet ellopikáztam tőled, mert a szaloncukikat nem tudtam normálisan lefotózni. A gyönyörű vörös anyag a képen csak valami sötét folt lett :(

Az összesítés :)

A szaloncukik :)

Ezek a horgolt csillagok a kedvenceim :)


És négyzetecskék, hát nem aranyosak? :D

Köszönöm!

6 megjegyzés:

Hencsi - bneheni írta...

Szívesen :):):) Tényleg örülök, hogy tetszenek :):)

unikat írta...

Aranyosak, tündériek, kedvesek. S gondolom szád most fülig ér.

evikusz írta...

unikat,
gondolhatod! :D

Névtelen írta...

Nagyon szépek lettek. Gyönyörű lesz a karácsonyfád.

Kriszti írta...

Úgy látom, nagyon jó voltál, és ezért kaptál az Angyalkádtól ennyi szépséget. :)

Rain írta...

Nagyon szép ajándékok!!