Oldalak

2011. április 1., péntek

Húsvét

Sziasztok!

Íme a húsvéti hűtőmágnes szett :)

Általában nem igen szoktam kedvelni a húsvéti mintákat, most azonban valahogy megtetszettek ezek a kis színes csodák.
Mindkettőt kerek formára akartam körbevágni, de a jobb oldalinál elrontottam az ívet és így sikerült menteni a menthetőt.

Újra a KM ajándék mintáit találtam meg :D
Nem tehetek róla, de olyan jó, hogy nem kell fonalakat válogatni, meg anyagot szabni, csak kibontok egyet és már hímzek is...
Nagy kár, hogy már nincs ilyen és csak negyedévente jelenik meg az újság :( Annak azért örülök, hogy legalább megjelenik! :)

A hűtőmágnest a szokásos módon állítottam össze:
  1. Hátuljára stift ragasztóval egy névjegykártyakarton papír darabot ragasztottam, hogy elrejtsem a fonák oldali öltéseket és ez által tartást is adjak az anyagnak.
  2. Majd egy átlátszó, öntapadós fólia következett, melyet mind a két oldalára ragasztottam, így óva meg a hímzést a szennyeződésektől és ezt könnyen lehet tisztítani is. Áttöröljük egy nedves ronggyal és már kész is.
  3. A végén pedig rákerül egy mágnes darab, amit két oldalú ragasztó csíkkal rögzítettem.

A reklám helye: A mágnest és a két oldalú ragasztó szalagot az xszemesbolt.hu-ról rendeltem még ezer éve és még mindig van belőle :D
Átlászó, öntapis fóliát pedig a helyi papírboltban kaptam, talán "füzet borító" címén. És persze a névjegykártya kartont is ott szereztem be.

Nincsenek megjegyzések: