Oldalak

2011. április 15., péntek

Táska koprodukció

Az alant látható táskát WidiBettitől kaptam születésnapomra.
Farmer anyagból készült, mágneszárral, belül egy kis zsebbel :)

De, hogy mitől koprudkció?

A kis horgolt virágokat én készítettem és ajándékoztam Bettinek, bár nem gondoltam, hogy táska formájába visszakapom :D (Azóta kapott még pár virágot, nehogy virág nélkül maradjon)

És a legnagyobb meglepetés egy keresztszemes hímző vászon volt, amit üresen belevarrt a táska felső részébe, így magam választhattam hozzá mintát és én hímezhettem ki :)


A KM rajongóknak talán ismerős lehet a minta. A Kína sorozatban volt pár szimbólum és azokhoz tartozó kis képek, melyeket a magazinban bannereknek készítettek el.
Innen választottam ezt a kis orchideát. Némi átalakítást kellett rajta eszközölni, hogy arányosan igazodjon a keresztszemes blockba és a színeket is egyedileg választottam ki, például a szárát fehér helyett ezüsttel hímeztem.

Köszönöm Betti!




Nincsenek megjegyzések: