Oldalak

2012. május 13., vasárnap

Napsz falvédők

Tegnap kint jártunk a vásárban. Elmaradhatatlan, hogy meg ne lessem a gobelines standot, ahol horgolástól kezdve, kötésen keresztül a hímzésig szinte minden van. (Fonalak, tűk, vásznak...)

Le is ragadtam ott pár percre, párom nagy örömére :D

Most két napszos falvédőre esett a választás.

Az egyik egy házi áldás. Mindenféleképpen szerettem volna kihímezni egyet, igaz először xszemesre gondoltam, de ez most nagyon megtetszett.




Nem vagyok otthon az ilyen hagyományos motívumokban, úgyhogy rákérdeztem, hogy milyen színekkel illik kihímezni egy ilyet. A hölgy szerint egy színnel, ami általában a piros.

Nekem a virágok láttán egész más volt az elképzelésem, úgyhogy színes fonalakat vásároltam hozzá. Lehet, hogy még változtatok a színösszeállításon...

A másik falvédő: "Kedves libám kérlek szépen, hagyd meg a kalapom épen!"


Szintén egy színnel kellene hímezni, de lehet, hogy ezt is felvidítom egy kicsit :D

Ha kedvet kaptatok ti is egy kis lapos öltögetéshez, a netről is lehet rendelni.
Ugyan itt fonalakat is találtok hozzá :)


2 megjegyzés:

Monika írta...

Mostanában ezeket redwork hímzésnek hívják..) Nincsen új a nap alatt!Köszönöm,hogy meglátogattál!
Biztosan szép lesz a hímzésed!

evikusz írta...

Kösz az infot! Ezt nem tudtam. :)