Oldalak

2012. június 14., csütörtök

Hímezhető, kifordítható táskaszett


A táskaszett megvásárolható a Teszveszen!


WidiBetti készített nekem egy táskát, ami már akkor megihletett. :)

Először csak egy pénztárca tetszett meg, amit el is készítettem. Szabás közben félrenyúltam és lett egy kis anyagdarabom, amiben megláttam a lehetőséget egy egyszerű papírzsepi tartóra.


Ezek voltak a rózsaszín anyagok. Amikor a kék anyagot szabtam, már szándékosan készítettem egy elszabott alkatrészt, hogy újra készíthessek PZStartót.


Így jött az ötlet, hogy készítsek ugyan ezekből az anyagokból egy kifordítható táskát is.


Ezekkel együtt alkotva egy táskaszettet, melynek zsebei és pénztárcái hímezhetőek.


A pénztárcákon cipzár van. Egyszerű, egyterű, de alkalmas a fontosabb iratok tárolására is.


A táska leírását szintán a Varróház oldaláról szedtem, ahogy a pénztárca leírását is.


Egy kicsit átalakítottam, mint mindig :D


Nincsenek megjegyzések: