Oldalak

2012. július 9., hétfő

Banner akasztók

Már régen megérkeztek a banner akasztók, de csak most fotóztam le őket.


Lelőhely: http://xszemesbolt.hu/

Tartozik hozzá egy sztori is :D

Kezdem azzal, hogy azért kértem a csomagot otthonra és nem a melóhelyemre, mert az öcsém otthon tartózkodik, így ő át tudta volna venni.

Kedden kicsit szomorú voltam, de leginkább azért, mert öcsém közölte, hogy neki szerdán el kell mennie otthonról. 
Szerdán találtam is egy értesítőt a postaládában. Azonban kedves párom a postaláda egyetlen kulcsát elvitte magával Indiába, ahonnan csak egy hét múlva jött haza.

Női szerszámokkal: körömreszelővel és szemöldök csipesszel estem neki a postaládának, hogy kihalásszam az értékes értesítőt. Mondanom sem kell, vicces látvány lehettem, ahogy a saját postaládánkat próbálom szabotálni.

Sikeres volt a halászat, rohantam is a postára, hogy felvegyem a csomit.
Ott közölte a hölgy, hogy hiába fáradtam, mert a kiszállítás napján nem adják oda a cuccost. Kérdeztem is, hogy mi ez az újítás, eddig mindig megkaptuk aznap. Kiderült, hogy február óta él ez az új - szerintem hülye - szabály.

Na haza slattyogtam, táskában hagytam a cetlit, majd holnap...

Másnap, azaz csütörtökön meló után újra kitérőt tettem a posta felé, ahol ezúttal megkaptam a küldeményt, de nem azt, amire számítottam! :D

Egy tök másik helyről érkezett egy ajánlott levél. :/
Mondom a csajnak,hogy nézze már meg legyen kedves, hogy  más nincs-e az én nevemen. Hát nincs.

Gondolkodám hazafelé, tán ma hozták ki a csomagot? No para! Megnézem megint a posta ládát, a reszelő meg a csipesz még úgyis a táskámban vannnak...

Újra jött egy értesítő, ezúttal már tényleg a banneres csomagról :)
Akkor meg már tele volt a hócipőm a postával is, nem elég, hogy egyszer elmegyek feleslegesen, de másnap még arra sem képes a kedves kézbesítő, hogy felliftezzen a 4. emeletre és megnyomja azt a picike gombot az ajtó mellett...
Merthogy aznap Öcsi már otthon volt.

Volt a cetlin egy telefonszám, ahol kérhettem az újra kiszállítást, némi plusz költségért. Azt hittem vmi horibilis összeg lesz, de csak 185 Ft volt, úgyhogy mondtam, ebbe nem halok bele, hozzák ki még egyszer!

Nah, hát ez a csomag megérkezésének a története. De mondtam is, hogy amilyen nehezen ért ide, annyira fogok neki örülni :)
Tényleg nagyon tetszik!
Végleges helye még nincs, de remélem, még idén a helyükre kerülnek :)

Nincsenek megjegyzések: