Oldalak

2012. július 30., hétfő

Tulipános táska

Kb. másfél hónappal ezelőtt beiratkoztam a Varróház Online varrótanfolyamára.
Az alapismeretek és sok előzetes gyakorlás után most először készítettünk el használható tárgyat.
Béléssel
hátulja
Eleje














A hímzett részénél elrontottam a méretezést, úgyhogy improvizáltam, így az eredetihez képest fele olyan széles lett a táska füle.
Van még rajta egy-két szépséghiba, amit még gyakorolnom kell, de ahhoz képest, szerintem jól sikerült :)

Még szeretnék készíteni egy ilyet, mert nagyon tetszik.

Ha kíváncsiak vagytok mit készítünk még a varrótanfolyamon, kövessétek a blogot itt vagy a Facebook-on.
Tervezem, hogy ha lesz még ilyen elkészítendő tárgy vagy ruhadarab, megosztom Veletek is a végeredményt :)

Ezt a táskát anyukámnak készítettem el. Ha jól emlékszem, neki tulipán volt a jele az óviban :D


Nincsenek megjegyzések: