Oldalak

2012. november 26., hétfő

13 szépség - 4. csaj


Már a postán van Gale kendőjére hímzett 4-dik nőci.

Nem tudom, mi volt velem, de ez a négyeske nagyon nem akarta az igazat. Csak a keretet 3x kellett visszabontanom. Aztán amikor már a csaj kontúrját hímeztem, derült ki, hogy elrontottam az x-eket is :/
Na akkor kijavítottam azt is, majd még a legvégén, csak úgy, búcsúzóul az utolsó öltésnél is kiderült, hogy valami nem stimmel.
Szerencsére, itt már csak pár öltést kellett visszabontani.
Így aztán kalandos úton és sok bontással, de végül pontosan elkészült :)

Remélem, Galenek kétszer olyan örömöt okoz majd, mint amennyit én bosszankodtam vele :D

4 megjegyzés:

Sviro (Ildi) írta...

Nahát! Velem ugyanez történt, már azt hittem, sosem sikerül nekem szépen a helyére illesztenem és eltalálnom a szem számokat :)

evikusz írta...

:D
Ez vicces :D
Elátkozott ez a nő :D

Palkó írta...

Pedig tényleg szép... lehet, túl fáradtan hímeztél... én olyankor szoktam rontani-bontani... :)

evikusz írta...

Igen, általában velem is így szokott lenni. Olyankor nem is erőltetem tovább a dolgot, mert nem haladok vele.
De ez most más volt, mert nyugiban, szombat délelőtt álltam neki, úgyhogy nem lehettem fáradt :)
Max. dekoncentrált, de úgy látszik, az egész hétvégén, mert végül vasárnap este sikerült befejeznem.
(Persze, közben azért csináltam mást is :)