Oldalak

2012. november 21., szerda

Marika táska

Korábban már elkészítettem a Farmerből táska workshop Anikó tárcáját, most végre elkészültem a hozzá való Marika bevásárolótáskával is.


Ha megnézitek a táska eredeti kinézetét, láthatjátok, hogy egy retro fa füllel tervezték. Nekem alapvetően nem tetszenek ezek a fülek, így nem volt kérdés, hogy textil lesz helyette.
Viszont szerettem volna, ha az eredetihez hasonlóan a táska fülét a bélés anyaga fogja magához a szatyor részhez.


Sokat törtem rajta a fejem, hogy hogyan is valósíthatnám meg ezt úgy, hogy jól is nézzen ki, meg azért ne is szakadjon le a fül.
Zsuzsa segített pár hasznos tanáccsal, így a fül tartót 3 részre osztottam, melyet egy íves részbe vartam bele és a fülekbe egy vastagabb madzagot raktam.

Mit mondjak... Nehéz szülés volt :D
Azt hittem, nem fog sikerülni, ahhoz képest még használható is :D

Ma meg volt a terheléses teszt is (bevásároltam), simán kibírta és a várakozásokkal ellentétben nem vágta a kezemet a madzados fül.

Azt hiszem, a kifordítható és a tulipános táskák után ez lesz az új kedvencem :D

1 megjegyzés:

Palkó írta...

Ez is nagyon szuper lett! Tetszik a füled is! :)))