Oldalak

2012. december 2., vasárnap

Hátizsák farmerből

Az elmúlt héten ezen a hátizsákon ügyködtem.
A vállpánt széleit a varrógép hímzőprogramjával végig varrtam, így szerintem, nem csak szebb, de tartósabb is.

A JYSK-ben akció volt az 5m-es tekercsekre, úgyhogy vettem is kettőt. Ez a rózsás anyag az egyik.

A táska nagy része, egy régi farmer felső részéből készült. Kihívás volt, mert a szabásmintát is nekem kellett a táskához igazítani, utána pedig sokat bontani, visszavarni, igazítani, mérni, próbálni...

Szóval, nem volt egyszerű elkészíteni, de végül sikerült. Sokat tanultam belőle :)

Az eredeti, aminek a leírása alapján az enyém készült, így néz ki.

3 megjegyzés:

Palkó írta...

Nagyon jó lett! El sem tusom képzelni, hogyan készült a nadrágból, de a végeredmény tetszik :)

Névtelen írta...

Szabásmintát lehet kérni? Köszönöm.

evikusz írta...

Ez egy jogvédett szabásminta, melyet itt tudsz megvásárolni: http://www.farmerboltaska.hu/