Oldalak

2013. március 2., szombat

Palkó nyuszkók

Már említettem, hogy Palkónál szép nyuszis mintákat találtok és, hogy én is szeretnék kihímezni párat közülük.

Íme az én húsvéti bannerem:
Pontosabban majd az lesz belőle :)
A tojást is Palkó tervezte és volt olyan kedves, hogy elküldte nekem a mintáját.

Az alapanyag, amire hímeztem, saját festés. A nyuszik mintázatát is saját festésű fonallal készítettem el.
Ezt az anyagot már évek óta tartogatom, hogy majd valami különlegeset hímezzek rá. Most eljött az ideje.

A színei nagyon tetszenek. Tiszta tavasz és jó idő :)

7 megjegyzés:

Vera írta...

De jó lett! Szép napsütéses hétvégét!

evikusz írta...

Köszi! Neked is! :)

Palkó írta...

Szuper jó lett!!!
Köszönöm, hogy kihímezted! :)

Fáni írta...

Nagyon vidám, szép lett

Anik írta...

Nagyon jó lett, szépek a színek!!! Meg persze a minta is:)))

Névtelen írta...

Nagyon különleges lett a banner a saját festésű anyag,a fonalak tökéletes színharmóniát alkotnak!
Gratulálok!

evikusz írta...

Köszönöm lányok! :)