Oldalak

2014. május 14., szerda

Apa-baba egyentörölközők - 1.

Páromnak ma van a szülinapja és úgy gondoltam valami apás-babás dologgal lepem meg.

Ezt a fürdőlepedőt hímeztem ki neki.

 Az eredeti elképzelés az volt, hogy középre kerül majd egy APA felirat és mellé két oldalra pedig 2-3 minta csak azt nem tudtam eldönteni, hogy milyen témában. Gondoltam komolyra, viccesre, népiesre, játékosra...
 Végül, ahogy nézelődtem a Pinterest-en rátaláltam ezekre a kalózos mintákra. Két fajta, ám összeillő mintából válogattam: egy ABC-s és egy "Crazy for..." sorozat kalózos figuráiból, valószínűleg ugyan attól a tervezőtől.
A betűknél volt egy-kettő amit átalakítottam, pl a második "A" betűhöz már másik figurát párosítottam.

Természetesen készül a baba törölközője is, ugyan ezekből a mintákból, kicsit másként. Hamarosan elkészülök vele és hozom mutatni azt is :)

A törölközőket az xszemesbolt.hu oldaláról szereztem be.

4 megjegyzés:

Palkó írta...

Hogy ez milyen szuper!
Nagyon szorgalmas vagy! Gondolom, már hajt a "határidő"!

Ja, el ne felejtsem: Isten éltesse a párodat!!!

evikusz írta...

Köszi a nevében is! :)

Igen, már hajt a határidő :D

Névtelen írta...

Nagyon édes !!

Jutka írta...

Igazi pasis mintákat találtál, nagyon jó!