Oldalak

2014. május 21., szerda

Gyűrűpárna metalic fonallal és sok szeretettel

Szerettem volna Ági barátnőm esküvőjéhez én is valahogyan hozzájárulni és megkérdeztem nem bánná-e, ha készítenék egy gyűrűpárnát a nagy alkalomra.

Nem bánta :)

A párna már hónapok óta készen van, de a bemutatására csak most kerítek sort, ugyanis május 17-én volt az esküvő.
Ezt a szép kis rózsás mintát választottam, középre egy vékony, fehér szalagot varrtam, amelyre a gyűrűk kerültek, a hímzés köré pedig egy vastagabb, világoskék szalagot képzeltem el. A párna széleit csipkével díszítettem.
Különlegessége még ennek a párnának, hogy a rózsaszirmok kontúrjait és a hímzett szegély egy részét metalic, csillogó fonallal készítettem el, ezzel is emelve az ünnep fényét.

A betűkért köszönet Palkónak!!! Tökéletesen ide illettek :)


Ági és Miki
Sok boldogságot Nektek!!!

3 megjegyzés:

Palkó írta...

Évi! Ez GYÖNYÖRŰ lett!!!

Névtelen írta...

Hello

Your stitched pillow is beautiful, so pretty.
I love the crochet baby shoes too.

Névtelen írta...

Igazán kellemes és finom a párnád!
A csillógó metallic fonal méltón emeli majd az ünnep fényét.Gratulálok Éva!