Oldalak

2014. június 8., vasárnap

Filc maci

Gondoltam, csinálok még pár filc állatkát így a finishben.
Elkészült ez a kis maci. Hímeztem az arcára szemet, orrot, szájat és a hasára egy virágot. Pelenkaöltéssel varrtam körbe.


Aztán nekiláttam egy békának, de nagyon béna lett. Igaz, azt nem filcből varrtam. 
A szabásmintával sem vagyok megelégedve... olyan, mintha nem kalkulálták volna bele a varrásszélt...
Lehet, ha filcből csinálom, akkor jobb lett volna...

Az a baj, hogy van még filc anyagom, de csak a "fehér". Kellene még festenem pár színt, de most nincs kedvem hozzá.

És a béna-béka elvette a kedvemet a többi betervezett állatkától is.

Közben várom, hogy beinduljon a szülés... Jövő hét csütörtökön töltöm be a 40. hetet. De eddig még semmi :(
Azt hittem, mostanra már túl vagyok rajta, de legalább jósló fájásokkal kínlódok...
De hát bent csak nem marad :)

4 megjegyzés:

Palkó írta...

Még szerencse, hogy nem marad benn örökké... :)
Én a fiammal lépcsőztem, mert megijesztett a doki, hogy ha eddig meg eddig nem indul el magától, akkor megindítja... ezért minden nap háromszor felsétáltam a negyedik emeletre és vissza... már arra készültem, hogy lefelé ugrálni fogok, hátha attól kiesik :), amikor beindultak a fájások :)))
Szóval kitartás, már csak pár nap!
A maci pedig nagyon aranyos!.. és szívesen megnéztem volna a "béna-békát" is :-D

Vera írta...

én is megnéztem volna a béna-békát...
Én a 41 hetet töltöttem...és bizony nem marad bent... Lehet hogy ez a nagy meleg kihozza... Vigyázz magadra....

Vera írta...

és aranyos a maci..

Névtelen írta...

Édes a macid!
Nem értem miért akarnál hamarabb szülni a kiírtnál? Nem véletlen 40 hét egy terhesség, addig tart a méhen belüli fejlődés.A fiúkat ha jól tudom sokszor túlhordják.Úgyhogy türelem, a hirtelen front is megindíthatja az meg szerdán jön;-) kitartás!!!