Oldalak

2015. január 10., szombat

Karácsony - 2014

Sziasztok! :)

Már régóta akartam írni, mert csinálgattam ezt-azt, de a fotózás és főleg a blog írás mindig elmaradt.

Most is a teljesség igénye nélkül mutatok párat a karácsonyfadíszek közül, amik a bababiztonság jegyében készültek.

Először arra gondoltam, horgolok pár karácsonyfát, de végül baba mellett nem ment túl gyorsan a dolog.

Úgyhogy mivel amúgy is vágytam pár "játékra" a Tchibo oldaláról, bevásároltam a "papírmunkához", majd vágtam, ragasztottam, lyukasztottam...

...és ezek lettek belőle:

Dekoratív ragasztó szalaggal, formalyukasztóval és csillámos tollakkal játszottam kicsi.


Egy sima papírlapra egymás alá felragasztottam a díszes szalagokat, mind a két oldalra, majd köröket vágtam ki belőle.
A körök tetejére került egy hopehely vagy csillag formájú lyuk aminél fogva fel lehetett akasztani a fára.
A sarok lyukasztóval körbejártam az egyik kört és ilyen csillagforma lett belőle.
Vásároltam az újságosnál egy karácsonyi motívumokat tartalmazó újságot is. Csillám tollal rajzoltam körbe a körvonalakat és vastag kétoldalas ragasztóval ragasztottam fel a csillagokat és a dobozt a fára, így kicsit 3D hatása van.

De azért fogtam a kezembe tűt is :)

Már tavaly kinéztem az előre kiszabott filcdíszeket, tömőanyaggal, fonalakkal... szóval, mindennel együtt, de úgy voltam vele, hogy ne már!
Majd kiszabom én és megcsinálom... Hát azóta is szabom őket :D
Idén... vagyis tavaly már le voltak értékelve, így mégis rászántam magam a vásárlásra.
Nem bántam meg, végül is jó móka volt összevarrni őket. 4 db kör és 4 db karácsonyfa formájú dísz volt benne.

Boldog Új Évet! :)

1 megjegyzés:

Palkó írta...

Boldog Új Évet nektek is! Hiányoztál :)
A díszeid pedig szuperek! Ezek tényleg bababiztosak :)))