Oldalak

2016. szeptember 29., csütörtök

Hímezhető karácsonyfadíszek

Aki hímez, az tudja, hogy hamarosan itt a karácsony, akkor is, ha még csak szeptember-október van.

Szerintem, a legtöbben karácsony napján már a jövő karácsonyra készülünk :D


Én is valahogy így vagyok ezzel.
Elkészítettem ezt a szív alakú karácsonyfadíszt, előre belevarrtam egy hímzővásznat a közepébe és csak ezután hímeztem rá a madárkát.

Annyira népszerűnek bizonyult a facebookon, hogy úgy döntöttem, készítek még párat, más formákkal is.



A szív formán kívül készült gyertya, karácsonyfa, vízcsepp és búgócsiga formájú is.

De hiába minden igyekezetem, úgy tűnik, a szív lett az abszolút kedvenc :)

Szív formájú díszek félkészen
Készült belőlük pár :D


Nagyon szeretem ezeket a színeket :)









A Meskán megvásárolható még néhány.
Ha valaki nem talál neki tetszőt, megrendelésre is készítek, csak fogytán van a filc anyagom, így egyre kevesebb a színválaszték.

1 megjegyzés:

Palkó írta...

Nagyon szépek ezek a szívek, nagyon jó ötlet!
Örülök, hogy beindult az üzlet! :)